Vakansiyalar

Dövlət Aqrar Ticarət şirkəti bilik və bacarıqlarına güvənən, daim öyrənməyə, fərdi inkişafa önəm verən yüksək potensiallı, əməksevər və məsuliyyətli insanları öz peşəkar komandasının üzvü olmağa dəvət edir. Bizə qoşulmaq istəyən şəxslər özləri barədə məlumatları aşağıdakı müraciət formasına uyğun şəkildə bizə göndərə bilərlər. Biz sizə dinamik mühitdə maraqlı və perspektivli iş təklif edirik!

Beynəlxalq satış şöbəsinin mütəxəssisi

Namizəd üzrə tələblər:

  • Ali iqtisadi təhsil
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst danışıq
  • Korporativ satış sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi
  • Komanda ilə iş bacarığı
  • Təqdimat etmə bacarığı
  • Sərbəst və aydın nitq
  • Ofis proqramlarını bilmək
  • Yüksək ünsiyyət qurmaq bacarığı

 

Öhdəliklər:

  • Xarici şirkətlərlə korporativ yazışmaların aparılması və görüşlərin keçirilməsi
  • Xarici bazarlar üzrə tələblərin öyrənilməsi
  • Satış istiqamətində təqdimatların hazırlanması
  • Yerli istehsalçıların ixrac potensialının öyrənilməsi
  • İxrac prosesinə nəzarət etmək
  • Satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi
  • Müvafiq hesabatların hazırlanması

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • İş saatı: 09:00-18:00, Şənbə-Bazar istirahət günləri


Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Dövlət satınalmaları üzrə mütəxəssis

Namizəd üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (Hüquq və iqtisadi sahələrə üstünlük verilir)
  • Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi 
  • Dövlət qurumlarının həyata keçirdiyi satınalmalarda təcrübəsi olanlara üstünlük verilir
  • Mühasibat və layihələrin idarə olunması konseptləri üzrə minimal anlayış
  • Sahə üzrə sənədlər toplusunun hazırlanma qaydalarını, qiymətlərin formalaşdırılması metodları və strategiyasını bilmək 
  • İngilis və Rus dillərində yazılı və şifahi ünsiyyət 
  • Operativlik, çevik qərarvermə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları 
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı 
  • Müstəqil və kollektivlə işləmək bacarığı, məsulliyyətli və dəqiq olmaq

 

Öhdəliklər:

  • Şirkətin satınalma planının hazırlanmasında iştirak etmək
  • “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq Şirkətin tender komissiyasının işini təşkil etmək
  • Tender prosesi ilə bağlı yazışmalar, danışıqlar aparmaq, protokolları hazırlamaq
  • Tender sənədlərinin elektron qeydiyyatını aparmaq, tender prosesində şirkəti təmsil etmək
  • Tender təkliflərini təhlil etmək, ən aşağı qiymət və ən sərfəli kommersiya şərtlərinin əldə edilməsi üçün təchizatçılarla danışıqlar aparmaq
  • Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təklifləri almaq və optimal təklif barədə rəhbərliyə məlumat vermək.
  • Xarici və daxili bazar qiymətlərini araşdırmaq və müqayisəli təhlil etmək
  • Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyətinə uyğun olan tenderlərdə şirkətin iştirakını təmin etmək
  • Tenderin Əsas Şərtlər Toplusunun, kotirovka sorğusunun və təkliflər sorğusunun dövlət satınalmaları haqqında qanunvericiliyə uyğun olaraq tərtib olunması zamanı satınalma predmetinə aid texniki şərtləri aidiyyəti şöbələrdən əldə etmək və onları müvafiq şərtlər toplusuna daxil etmək

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • İş saatı: 09:00-18:00, Şənbə-Bazar istirahət günləri

 

Son müraciət tarixi: 15.11.2018 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Kateqoriya meneceri

Namizəd üzrə tələblər:

  • Menecment, iqtisadiyyat, marketinq sahələrində ali təhsil
  • Yaş həddi: 25-35 yaş
  • Pərakəndə satış sektorunda ən azı 2 il iş təcrübəsi
  • Bazar qiymətləri, rəqabətçilik haqqında məlumatlı olmalı
  • Bakının fərqli bölgələrindəki marketləri və müştəri profillərini yaxşı bilməli
  • Azərbaycan dilində səlis danışmalı, rus və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməli
  • MS Office (xüsusən Excel) proqramlarını əla səviyyədə bilməli
  • İş yeri "Kənddən Şəhərə" mağazasında nəzərdə tutulur

 

Öhdəliklər:

  • Satış analizləri və bazar araşdırmalarının həyata keçirilməsi
  • Bazarda olan məhsulların çeşid və keyfiyyəti haqqında araşdırmaların aparılması
  • Marketlərlə promo-aksiyalara dair işlərin aparılması
  • Məhsul seçimi və qiymət məsələləri ilə əlaqədar müvafiq şirkətlərlə görüşlərin keçirilməsi

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • İş qrafiki: Həftə içi 09:00-18:00, Şənbə günü 09:00-14:00

 

Son müraciət tarixi: 08.11.2018

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et 

Anbardar

Namizəd üzrə tələblər:

  • Anbardar vəzifəsi üzrə 1-3 il iş stajı
  • Yaş həddi: 20-40 arası
  • Ofis proqramlarında orta səviyyədə işləyə bilmə bacarığı
  • Malların qəbulu və anbar uçotunun aparılması bacarığı
  • Anbara daxil olan malların standartlarını və əsas keyfiyyət xüsusiyyətlərini bilməlidir

 

Öhdəliklər

  • Daxil olan malların miqdarına, keyfiyyətinə nəzarət
  • Saxlama şəraitinə uyğun olaraq saxlanmaya nəzarət
  • Malların qəbulu
  • Malın anbarda yerləşdirilməsi
  • Anbarın hesabatının aparılması
  • Anbardakı malların dövriyyəsinin analizi 
  • Malların yüklənməsi və boşaldılmasının təşkili
  • Düzgün malların seçimi və vaxtında obyektlərə və ya mağazaya çatdırılması
  • Anbarda keçirilən reviziyalarda iştirak etmək.

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə


Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et 

Kassir

Namizəd üzrə tələblər:

  • Ali təhsil və ya orta texniki təhsil 
  • Bu sahədə iş təcrübəsi mütləqdir
  • Yaş həddi: 25-35 arası
  • Azərbaycan, Rus dili bilikləri
  • Ünsiyyətcil, təşəbbüskar və mülayim olmaq 
  • Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti 
  • İş saatlarına riayət edən 
  • Aktiv və məsuliyyətli 
  • Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı 
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti

 

Öhdəliklər:

  • Alınan malın ümumi pul məbləğini hesablayıb, alıcıya bildirməlidir
  • Alıcılardan alınan pul məbləğini kassaya daxil etməlidir 
  • Pullar ilə səliqəli davranmalıdır (əzmir, üstünü yazmır)
  • Mağazada mövcud olan bütün kassa aparatlarında işləyə bilməlidir
  • Zahiri görünüşünə fikir verməlidir

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • Növbəli iş rejimi 


Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et 

Satıcı

Namizəd üzrə tələblər:

  • Bu sahədə iş təcrübəsi mütləqdir
  • Yaş həddi: 20-35 arası
  • Xoşagələn zahiri görünüş
  • Gülərüz və ünsiyyətcil
  • Təmizkar, səliqəli və məsuliyyətli
  • Təqdimetmə bacarığı

 

Öhdəliklər:

  • Ərzaq məhsullarının satışını təşkil etmək
  • Məhsulların vitrində səliqəli düzülüşünü təmin etmək
  • Qiymətlərin məhsulların üzərində olmasına nəzarət etmək və təmin etmək
  • Məhsulların istifadə müddətinə nəzarət etmək
  • Müştərinin tələbatına uyğun olaraq ona düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək
  • Yeni məhsulları müştəriyə təqdim etmək
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında və tələb olunan qaydada yerinə yetirmək

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • Növbəli iş rejimi


Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Kuryer

Namizəd üzrə tələblər:

  • Azərbaycan dilində sərbəst danışmalı
  • Bakı şəhərini yaxşı tanımalı
  • Məsuliyyətli və səbirli olmalı
  • Verilən tapşırıqları vaxtında və məsuliyyətlə yerinə yetirməli
  • Məhsulları öyrənmək və çatdırılma zamanı müştəriyə düzgün məlumat verməklə təqdim etmək bacarığına malik olmalı
  • Kuryer təcrübəsi arzu olunandır

 

Öhdəliklər:

  • Mağazaya daxil olan sifarişlərin çatdırılması
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtlı-vaxtında yerinə yetirilməsi

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə


Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et