Vakansiyalar

Dövlət Aqrar Ticarət şirkəti bilik və bacarıqlarına güvənən, daim öyrənməyə, fərdi inkişafa önəm verən yüksək potensiallı, əməksevər və məsuliyyətli insanları öz peşəkar komandasının üzvü olmağa dəvət edir. Bizə qoşulmaq istəyən şəxslər özləri barədə məlumatları aşağıdakı müraciət formasına uyğun şəkildə bizə göndərə bilərlər. Biz sizə dinamik mühitdə maraqlı və perspektivli iş təklif edirik!

Tədarükçü-regional nümayəndə

Namizəd üzrə tələblər:

  • Təchizat sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi
  • Yaş: 23-40 -Təchizat və satınalma prossesləri və ümumi prinsiplərini anlamaq
  • Təchizatın planlaşdırılması 
  • Danışıqların aparılması bacarığı
  • Bazarı təhlil etmək bacarığı
  • Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparılma bacarığı
  • Satınalma müqavilələrin tərtibatı haqda ümumi anlayış 
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri - mükəmməl səviyyədə, İngilis dili bilməsi üstünlükdür
  • MS Office proqramları
  • Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırmaq və təşkil etmək, komandada işləmək bacarıqları
  • Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarıqları 
  • Şəxsi maşınının olması (nəqliyyat xərcləri şirkət tərəfindən ödəniləcək)

 

Öhdəliklər:

  • Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təklifləri alır, tender dəyərləndirməsi edərək bütün göstəricilər üzrə ən səmərəli tədarükçünü seçir və alışları reallaşdırır
  • Alınacaq mal və ya göstəriləcək xidmət üçün tədarükçü şirkətlərlə rəsmi müqavilələrin bağlanmasını təmin edir, ödənişin edilməsi, gömrük və sair sənədlərin hazırlanması, malın çatdırılması prossesini təqib edir, malın zamanında gəlməsi üçün tədbirlər həyata keçirir
  • Tədarükçü şirkətlərin nümayəndələri ilə satınalma prossesinin keyfiyyətinin artırılması məqsədilə görüşlər keçirir
  • Müvafiq alışların reallaşdırılması prosesində maksimum fayda əldə etmək məqsədilə bazarı təhlil edir və tədarükçü bazasını genişləndirir

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • İş rejimi: həftə içi 5 gün
  • Əmək haqqı namizədlə görüş zamanı müəyyənləşdiriləcək

 

Son müraciət tarixi: 15.04.2019-cu il

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Keyfiyyətə nəzarət üzrə mütəxəssis

Namizəd üzrə tələblər:

  • Yaş: 25-40
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri - mükəmməl səviyyədə, İngilis dili bilməsi üstünlükdür MS Office proqramları
  • Keyfiyyət idarəetmə sistemləri üzrə (ISO 9001, İSO 22000) müvafiq kurslarda təlim keçmiş olmalı
  • Keyfiyyət üzrə təlimləri verə biləcək səviyyədə təqdimat qabiliyyətinə malik olmalı
  • Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə bacarığı, komandada işləmək bacarığına sahib olmalıdır

 

Öhdəliklər:

  • Keyfiyyət yoxlaması və təminatı işini planlaşdırmaq və təşkil etmək
  • Ərzaqların yoxlanılması, keyfiyyətə nəzarət
  • Təftiş və yoxlamalar həyata keçirmək
  • Xidmət ilə bağlı statistik hesabatlar hazırlamaq
  • Keyfiyyətə Nəzarət şöbəsinin fəaliyyətində birbaşa iştirak etmək
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırığı tam və vaxtında yerinə yetirilməsi
  • İşində intizamlı, müştəri ilə mehriban və gülərüz olmaq
  • Korporativ etikaya riayət etmək və şirkətin tələblərinə cavab vermək
  • Müəssisənin yerinə yetirilən işlərinin keyfiyyətinə nəzarət üzrə qüvvədə olan standart və müştərilərin tələblərinə uyğunluğa gətirilməsi işinin təşkilində və həyata keçirilməsində iştirak etmək
  • İşlərin (xidmətlərin) keyfiyyətinin idarəedilməsi üzrə uçot aparmaq və hesabatlar tərtib etmək
  • Keyfiyyət menecmenti sisteminin həyata keçirilməsi və onun mütəmadi inspeksiya nəzarəti (daxili audit) üzrə prosedurlarda iştirak etmək
  • Rəhbərlik tərəfindən KMS-in analizi üçün zəruri olan məlumatın yığılması və sistemləşdirilməsi işində iştirak etmək
  • Texniki standartların tələblərinə və texniki şərtlərə, təchiz etmə və müqavilə şərtlərinə müvafiq olaraq yerinə yetirilən işlərin (xidmətlərin) keyfiyyətinə nəzarət üzrə işdə iştirak etmək
  • Müəssisənin normativ sənədlərinin hazırlanmasında iştirak etmək
  • Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və digər normativ
  • hüquqi aktların tələblərinə ciddi riayət  etmək
  • Xidmətin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması, daxili və xarici bazarların tələbat səviyyələrinə uyğunlaşdırılması üçün tədbirlər hazırlayır və həyata keçirilməsini təşkil etmək

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • İş rejimi: həftə içi 5 gün
  • Əmək haqqı namizədlə görüş zamanı müəyyənləşdiriləcək

 

Son müraciət tarixi: 15.04.2019-cu il

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Mütəxəssis təchizatçı

Namizəd üzrə tələblər:

  • Yaş: 23-40
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri - mükəmməl səviyyədə, İngilis dili bilməsi üstünlükdür MS Office proqramları
  • Tədarükçü bazarının təhlili metodlarınını bilmək
  • Gömrük və Mülki qanunvericiliyini bilmək
  • Müəssisənin məhsul və xidmətlərinin növləşdirilməsi, klasifikasiyası, təhlili və təyinatıını
  • Vəzifəsinə uyğun prosedur və qaydaları

 

Öhdəliklər:

  • Təchizat üzrə mütəxəssis, təchizat departamentinin müdirinin göstərişləri əsasında  işləri  həyata keçirir
  • Verilən sifarişlər əsasında ərzaqlara olan tələbləri dəqiqləşdirərək siyahılarını hazırlamaq, istər müqavilə ilə, istərsə nağd ödəmə yolu ilə alınmasını təşkil etmək
  • Satınalma prossesini vaxtında, prosedur və prosseslərə uyğun olaraq icra etmək
  • Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması)
  • Açılmış sifariş formalarının analizini aparmaq
  • Bazarın təhlilini aparmaq
  • Satınalma prossesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirmək

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinəəsasən sənədləşmə
  • İş rejimi: həftə içi 5 gün
  • Əmək haqqı namizədlə görüş zamanı müəyyənləşdiriləcək


Son müraciət tarixi
: 15.04.2019-cu il

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Mağaza müdiri

Namizəd üzrə tələblər:

  • Mağaza müdiri kimi minimum 3 il təcrübəsi olması 
  • Ümumilikdə 3-5 il təcrübə 
  • Ərzaq satışı sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək 
  • Cinsi: kişi 
  • 1C proqramın bilməsi üstünlükdür 
  • Dil bilikləri : Azərbaycan, rus

 

Öhdəliklər:

  • Mağazada həyata keçən bütün satışların idarə olunması 
  • Ümumi satış sisteminə nəzarətin edilməsi 
  • Satışların qeydə alınmasına nəzarətin edilməsi 
  • İşçilərin davamiyyətinə nəzarətin edilməsi, iş qrafiklərinin tənzimlənməsi 
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması 
  • Mağazada vitrinlərin düzülüşünə, səliqəsinə nəzarətin edilməsi 
  • Mağazada olan inventar və avadanlıqlara nəzarətin edilməsi 
  • Gündəlik və aylıq hesabatların hazırlanması
  • Satış üzrə direktorunun bütün göstəriş və əmrlərinin yerinə yetirilməsi 
  • Təhkim olunmuş işçilərin işinin təşkili və onlara nəzarətin edilməsi 
  • Xidməti borcunu vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək, təşəbbüskar olmaq, ixtisasını daim artırmaq 


Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinəəsasən sənədləşmə
  • İş rejimi: həftə içi 6 gün
  • Əmək haqqı namizədlə görüş zamanı müəyyənləşdiriləcək


Son müraciət tarixi
: 24.04.2019-cu il

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Mühasib

Namizəd üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (bank işi, maliyyə, mühasibat uçotu) 
  • Mühasibatlıq üzrə minimum 1-3 il iş təcrübəsi (istehsal, ticarət) 
  • MS Office(xüsusillə Excell), 1C, e-gov, e-taxes və digər portallarından istifadə etmək 
  • Əmək qanunvericilyi üzrə məlumatlı olmaq
  • Yeni və köhnə hesablar, plan üzrə biliklər 
  • Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti, mal-materialların uçotunun aparılması 
  • Vergi, əmək qanunvericilikləri üzrə məlumatlı olmaq
  • Bütün növ (vergi, DSMF, Statistika və Məşğulluq) hesabatlarının hazırlanma və təqdimetmə qaydalarını bilməlidir 
  • Məsuliyyətli, operativ, dəqiq və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq


Öhdəliklər:

  • Vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirmək 
  • DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi 
  • Statistika hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi 
  • Əsas vəsaitlərin uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların mühasibat uçotunda əks etdirilməsi. 
  • Vergi hesabatlarının (Sadələşdirilmiş, ƏDV, ÖMV, Mənfəət) hazırlanması və təqdim edilməsi 
  • Müvafiq sənədlərin 1C proqramına daxil edilməsi


Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinəəsasən sənədləşmə
  • İş rejimi: həftə içi 5 gün
  • Əmək haqqı namizədlə görüş zamanı müəyyənləşdiriləcək


Son müraciət tarixi
: 24.04.2019-cu il

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Fəhlə

Namizəd üzrə tələblər:

  • Səmimi, aktiv, dinamik, səbrli və gülərüz
  • Kollektivlə işləmək bacarığı
  • İş ciddiyyəti, diqqətlilik
  • İşgüzar ünsiyyət və peşə etiketi qaydalarına əməl etmək
  • Cinsi: Kişi


Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinəəsasən sənədləşmə
  • İş rejimi: həftə içi 5 gün
  • Əmək haqqı namizədlə görüş zamanı müəyyənləşdiriləcək


Son müraciət tarixi
: 23.04.2019-cu il

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Xadimə

Namizəd üzrə tələblər:

  • Səmimi, aktiv, dinamik, səbrli və gülərüz
  • Kollektivlə işləmək bacarığı
  • İş ciddiyyəti, diqqətlilik
  • İşgüzar ünsiyyət və peşə etiketi qaydalarına əməl etmək
  • Cinsi: Qadın


Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinəəsasən sənədləşmə
  • İş rejimi: həftə içi 5 gün
  • Əmək haqqı namizədlə görüş zamanı müəyyənləşdiriləcək


Son müraciət tarixi
: 23.04.2019-cu il

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Satıcı

Namizəd üzrə tələblər:

  • Müştərilərlə yüksək səviyyədə ünsiyyət
  • Səmimi, aktiv, dinamik, səbrli və gülərüz
  • Kollektivlə işləmək bacarığı
  • Azərbaycan dili səlis, rus dili orta bilənlərə üstünlük veriləcək


Öhdəliklər:

  • Mağaza menecerinin tapşırıqlarının vaxtında və səlis yerinə yetirilməsi
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması
  • Müştərilərinin seçimlərində yardımçı olunması, onlara məhsullar haqqında dolğun informasiyanın verilməsi


Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinəəsasən sənədləşmə
  • İş rejimi: həftə içi 5 gün
  • Əmək haqqı namizədlə görüş zamanı müəyyənləşdiriləcək


Son müraciət tarixi
: 23.04.2019-cu il

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et

Kassir

Namizəd üzrə tələblər:

  • Ali təhsil və ya orta texniki təhsil
  • Yaş həddi 25-35
  • Azərbaycan,Rus dili bilikləri
  • Bu sahədə iş təcrübəsi mütləqdir.
  • Ünsiyyətcil, təşəbbüskar və mülayim olmaq 
  • Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti 
  • İş saatlarına riayət edən 
  • Aktiv və məhsuliyyətli 
  • Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı 
  • İşdə dəqiqlik, məhsuliyyət və detallara fikir vermə qabiliyyəti

 

Öhdəliklər:

  • Alınan malın ümumi pul məbləğini hesablayıb, alıcıya bildirməlidir
  • Alıcılardan alınan pul məbləğini kassadan keçirməlidir
  • Pullar ilə səliqəli davranmalıdır (əzmir, üstünü yazmır)
  • Kassir mağazada mövcud olan bütün kassa aparatlarında işləyə bilməlidir

 

Əmək şərtləri:

  • AR Əmək Məcəlləsinəəsasən sənədləşmə
  • İş rejimi: həftə içi 5 gün
  • Əmək haqqı namizədlə görüş zamanı müəyyənləşdiriləcək


Son müraciət tarixi
: 23.04.2019-cu il

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@agrotrade.gov.az elektron ünvanına göndərə və ya onlayn müraciət formasını doldura bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et